زيدان گزينه اصلي فدراسيون فوتبال فرانسه

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

اسطوره 40 ساله دنياي فوتبال در روز يکشنبه اعلام کرد که دوست دارد روزي هدايت خروس ها را در دست بگيرد و اکنون ، در يک قدمي تحقق آرزويش است .




مسئولان فدراسيون فوتبال فرانسه اعلام کردند که زين الدين زيدان، نامزد اصلي در دست گرفتن پست هدايت تيم ملي اين کشور است. اين درحالي است که علاوه بر زي زو، نام ديديه دشام هم به عنوان يکي ديگر از گزينه هاي هدايت تيم مطرح شده بود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکيپ، با وجودي که مدير ورزشي باشگاه رئال مادريد، تاپيش از اين تجره مربيگري نداشته، ولي خيلي ها او را گزينه ايده آلي براي جانشيني لوران بلان که بعد از ناکامي تيمش در رقابتهاي يورو2012 از سمت مربيگري تيم ملي فرانسه کنار رفت مي دانند.

بلافاصله بعد از کنار رفتن بلان، نام دشام به عنوان جانشين آتي او مطرح شد و تنها 2 روز بعد او قراردادش را با باشگاه المپيک مارسي به پايان رساند.

دراين ميان زيدان در روز يکشنبه اعلام کرد که تمايل زيادي براي هدايت تيم ملي فرانسه دارد و صحبتهاي او به شدت مورد استقبال نوئل لو گرائه ، رئيس فدراسيون فوتبال فرانسه قرار گرفت. او الان زي زو که عامل اصلي موفقيت لو بلو در جام جهاني 1998 بود را به عنوان يکي از گزينه هاي اصلي هدايت خروس ها مي داند.

زيدان ، دشام و بلان از جمله بازيکناني بودند که در يورو2000 تيم ملي فرانسه را به قهرماني رساندند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...