مورینیو: از نظر من مشکلی نیست کاکا در رئال بماند

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

مربی رئال معتقد است که اگر کاکا در رئال بماند، بهترین راهکارها را برای او جستجو خواهد کرد .


ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال، از برد تیمش مقابل لس آنجلس گلکسی راضی بود و نکات مثبت این بازی را مد نظر گرفته

به نقل از گل مورینیو در کنفرانس خبری پایانی بازی به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که ما دوست داشتیم به تمرین بپردازیم و گلکسی هم همین طور. من روز قبل از بازی با بروس (مربی گلکسی) صحبت کردم و درمورد این بازی با هم به مبادله عقاید پرداختیم. آنها درجریان رقابتهای لیگ آمریکا هستند و ما تازه در آستانه شروع لیگ هستیم. از همین رو این بازی، یک بازی دست گرمی و تمرینی بود.»

آقای خاص درمورد عملکرد شاگردانش گفت:« بازیکنانی که وظایف بیشتری را بردوش داشتند، سختی بیشتری کشیدندولی من از عملکرد خوب بازیکنانم خوشم آمد. آنها به شدت تلاش می کنند و می خواهند تصویر خوبی از مربی شان ارائه دهند . عملکرد افرادی که تا این حد پرانگیزه هستند. چند سالی است که من برای اردوی پیش فصل به اینجا می آیم و اولین بازی مان را مقابل لس آنجلس گلکسی برگزار می کنیم. این خیلی خوب است. چون آنها بدون ترس به میدان می آیند.»

مربی پرتغالی درادامه درمورد شرایط کاکا صحبت کرده و به این نکته اشاره کرد که محتمل ترین گزینه، ادامه حضور کاکا در رئال است:« این سوال پیچیده ای است که پاسخ آن هم سخت است. کاکا بازیکن خوبی است و اگر بماند، تلاش می کنیم که بهترین بهره را از او ببریم. او فصل خوبی را پشت سرگذاشت، بدون آنکه درخشش خاصی داشته باشد. کاکا به ما کمک می کرد تا در بازیها یهب پیروزی برسیم و تا روز 31 آگوست تصمیم گیری خواهیم کرد. خواسته ما این است که او بماند و اگر بماند خوشحال می شویم. کاکا پسر خوبی است. در گروه به خوبی جا افتاده و در بازیهای تعیین کننده است .او به ما کمک زیادی می کند.»

مورینیو بااشاره به رابطه خوبی که با کاکا دارد ادامه داد:« کاکا نیازی به این ندارد که در جریان بازیها یا تمرینات، پیغامی را به من منتقل کند. ما به خوبی همدیگر را می شناسیم و روزهای زیادی را با هم گذرانده ایم. در اولین سالی که او با مصدومیت شدیدی دست و پنجه نرم می کرد و همچنین در سال گذشته که او بازیکن ثابت تیم نبود( چرا که تغییر دادن تیم اصلی ای که داشتیم خیلی سخت بود) ، او را شناخته ام. می دانم که در سر کاکا چه می گذرد و ما نیازی به رد و بدل کردن پیغام ها نداریم.مهم این است که او به خوبی درمورد آینده اش تصمیم گیری کند و این تصمیم باعث شادی شخصی و افزایش اعتماد به نفسش شود. اگر می خواهد بماند که ما خوشحال می شویم و اگر برای خوشبختی اش می خواهد برود، ما باز هم خوشحال می شویم. برای من مشکلی نیست که او دررئال بماند.»

آقای خاص با خوش بینی تمام به استقبال فصل جدید می رود:« اگر همین تیم را حفظ کنیم، از هر نظر بیشتر همدیگر را بشناسیم، شرایط خوبی برای پشت سر گذاشتن یک فصل خوب خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم فصل خوب دیگری را رقم بزنیم.در زمان شروع کار، ما با تیم اصلی مان به میدان خواهیم رفت و آن هم در شرایط آرمانی.»

مورینیو در پایان صحبتهایش به تمجید از بکام پرداخت و گفت:« بکام همیشه برخوردمهربانانه ای با من داشته. با وجودی که هرگز مربی اش نبوده ام. الان هم دیگر خیلی دیر است ولی چیزی هست که آن را درک نمی کنم و آن هم این است که او چرا در تیم ملی کشورش در بازیهای المپیک نبود. »
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...