معاوضه پاتزینی و کوالیارلا

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

بانوی پیر علاقه ای به هزینه کردن مبلغی گزاف برای به خدمت گرفتن پاتزینی ندارد و در عوض به دنبال راهی برای انجام این انتقال با کمترین هزینه هستند .


باشگاه های اینتر و یوونتوس در حال مذاکره بر سر انتقال جامپائولو پاتزینی و فابیو کوالیارلا هستند.

یوونتوسی ها در این تابستان سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید هستند و از پاتزینی به عنوان یکی از گزینه های آنها نام برده می شود. البته گزینه های اصلی این باشگاه ادینسون کاوانی و رابین فن پرسی بودند.

جوزپه ماروتا، مدیر کل باشگاه یوونتوس، پیش از این در سمپدوریا با پاتزیتی کار کرده و علاقه مند است که این مهاجم 28 ساله را بار دیگر در تیمش داشته باشد.

البته بانوی پیر علاقه ای به هزینه کردن مبلغی گزاف برای به خدمت گرفتن پاتزینی ندارد و در عوض به دنبال راهی برای انجام این انتقال با کمترین هزینه هستند.

آنها متوجه شدند که اینتری ها تمایلی به انتقال قرضی و یک ساله پاتزینی ندارند؛ به همین دلیل قصد دارند این بازیکن را با کوالیارلا معاوضه کنند. کوالیارلا که بعد از انتقال قرضی از ناپولی به یووه، قراردادش را با این باشگاه دائمی کرد، نتوانست جایگاهی ثابت در ترکیب این تیم برای خود پیدا کند.

البته گزینه مورد نظر اینتر برای انجام معاوضه، مارتین کاسرس، مدافع اروگوئه ای یوونتوس است اما تورینی ها علاقه ای به از دست دادن این بازیکن ندارند.

مذاکره دو باشگاه در حال حاضر در مراحل ابتدایی قرار دارند اما انتظار می رود دو باشگاه در چند روز آینده به توافق دست پیدا کنند.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...