آلگری:هدف ما، قرارگرفتن درجمع 3تیم برتر است

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

با جدایی ایبرا و تیاگو سیلوا، میلان دو بازیکن بزرگ خود را از دست داد و البته بازیکنان با تجربه ی میلان نیز این تیم را ترک کرده اند. بنابراین روسونری فصل سختی پیش رو خواهد داشت. بااین حال میلان در بازی های پیش فصل عملکرد قابل توجهی داشته است.


ماسیمیلیانو آلگری،مربی روسونری به گاتزتادلوسپورت گفت: "من به میلان آمدم و چند قهرمان بزرگ را پیدا کردم ، سپس باشگاه ، بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفت و ما اسکودتو را فتح کردیم. در فصل دوم، تنها در دو ماه از سال خوب نبودیم و جام را از دست دادیم.اکنون یک نسل قهرمان که همه چیز را برای میلان برده بودند ،از تیم جدا شده اند.آن هایی که می برند، همیشه درست می گویند. این بیهوده است که به عقب و گذشته نگاه کنیم.ما سبک بازی خود را تغییر می دهیم و به جلو خواهیم رفت.اکنون مسئولیت سنگین تری بر دوش تیم و همه ی بازیکنان است تا جای بازیکنان جدا شده را پر کنند. سیلوا؟ به نظر من درباره ی پیشنهادی صحبت می کنیم که هیچ دلیلی برای نپذیرفتن آن وجود ندارد. ما مجددا همه چیز را شروع می کنیم تا در بهترین مسیر قرار بگیریم."

مربی باتجربه روسونری ادامه داد:"اجازه بدهید تا 31 آگوست منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.همه ی تیم انگیزه ی بالایی دارند. بازیکنانی با تکنیک بالا و پایبند به اصول در تیم داریم.آیا یوونتوس تنها تیم مدعی است ؟ فصل گذشته ما روی کاغذ قهرمان بودیم و شانس دوم نیز اینتر بود. به هر حال چه کسی از آینده خبر دارد؟!"



الگری درادامه صحبتهایش گفت:"نه هرگز به تسلیم شدن فکر نکرده ام.چرا که یک راه را برای خود انتخاب کرده ام و از آن پیروی می کنم و باشگاه نیز به من ایمان دارد.البته به این نیز اطمینان دارم که تیم ما قدرتمند تر خواهد شد؛ چرا که بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد. در حال حاضر تیم ما خوب کار می کند. ما در بهترین شرایط تیمی خود نیستیم و البته این مسئله در حال حاضر مهم نیست. من از بازیکنانم راضی هستم."


این مربی باتجربه درمورد دیدارهای دوستانه تیمش در اردوی پیش فصل گفت:" اولمپیا تیم تقریبا ضعیفی بود؛ اما ما به چلسی موقعیت چندانی ندادیم.ایم تور تابستانی به خوبی برای ما تنظیم شده.ما طبق برنامه در ایتالیا و امریکا کار را پیش بردیم.رئال اولین حریف جدی ما نیست؛ چرا که ما با قهرمان اروپا نیز بازی کرده ایم. رئال هم تیم قدرتمندی است و درکنار بارسلونا، بهترین تیم جهان هستند.اما این به این معنی نیست که ما نمی توانیم برابر آن ها به خوبی بازی کنیم."


تیم آلگری با سیستم های مختلفی به میدان رفته است که باعث شده تا میلان بدون ایبراهیمویچ روان تر و غیر قابل پیش بینی تر شود.


 الگری دراین باره توضیح داد:"من چیزی در رابطه با بازیکن شماره 9کاذب نمی دانم. سیستم کنونی ما چندان تفاوتی با سیستمی که فصل گذشته و با سه مهاجم داشتیم ندارد. در حال حاضر مهاجمان ما در فضای بیشتری حرکت می کنند. اوربی در سمت چپ دفاعی بازی نخواهد کرد و در سمت چپ خط میانی به کار گرفته می شود..حضور ایبرا در ترکیب تیم شما ، یک شانس برای سرمربی است. ایبرا و تیاگو بازیکنان بزرگی هستند.اما همانطور که گفتم ما پیشرفت خواهیم کرد. ایبرا در شرایط سخت به تیم کمک زیادی می کرد. ما روش های جدیدی را امتحان خواهیم کرد.من با این حال فکر می کنم دو سال حضور من در میلان مثبت بوده.البته به جز دو ماه از فصل گذشته.فصل قبل مصدومان بیشماری داشتیم و البته زمان بدی سیلوا را از دست دادیم. اما این به معنی این نیست که باید اسکودتو را از دست می دادیم."


الگری درمورد رقابت تناتنگ برای فتح سری آ گفت:" من فکر می کنم فصل آینده رقابت در سری آ جذاب تر است چرا که رم پیشرفت کرده و تیم ناپولی نیز نگران لیگ قهرمانان نیست و استراماچونی با اینتر عالی کار کرده است. هدف اول ما حضور در جمع سه تیم بالای جدول است و صعود به مرحله ی دوم لیگ قهرمانان.امیدوارم که در لیگ قهرمانان بتوانیم به یک چهارم نیز صعود کنیم."


الگری رویاهای زیادی با روسونری دارد:"می خواهیم تیم را دوباره بسازیم و باید بر روی نقاط اصلی تمرکز کنیم. می توانم این وعده را به هواداران بدهم که ما پیشرفت خواهیم کرد و شما را راضی خواهیم کرد.این آغاز یک رقابت جذاب خواهد بود. این یک فصل مهم برای پاتو و بواتنگ است. آن ها باید یک گام رو به جلو در کیفیت خود انجام دهند و مسئولیت پذیری بیشتر برای هردوی آن ها بهتر است."


سرمربی روسونری درمورد ستاره هایش گفت:" کاسانو ؟!اگر قرار باشد بازیکنی را حذف کنم این کار را به راحتی انجام می  دهم.روبینیو؟!او می خواست در زدن ضربات آزاد با من رقابت کند و شکست خورد.استفان می داند که باید بیشتر بدود و البته او در حال تلاش برای رسیدن به این مهم است. این را نباید فراموش کرد که زمانی که اینتر قهرمان شد اتوئو نیز در خط دفاعی هم همکاری می کرد. برای پیروزی همه باید بدوند و تلاش کنند. آمبروزینی ، بونرا و یپس، لیدر های تیم من هستند. اگر کاکا برگردد، از او در جلوی مدافعین استفاده خواهم کرد (می خندد) .آمبروزینی گفته که او نمی تواند این کار را انجام دهد؟! شاید دلیلش این است که او در حال حاضر تست مربی گری را پشت سر نگذاشته است."


واکنش الگری دربرابر انتقادات گتوسو به این ترتیب بود:" اگر گتوسو آن حرف ها را زده حتما چنین احساسی داشته. در میلان هیچ قانونی زیر پا گذاشته نشد.در هر رختکنی ممکن است این مشکلات پیش بیاید اما این به معنی آن نیست که ما اسکودتو را به آن دلیل از دست دادیم.دلیلی برای سختگیری من وجود ندارد."


و در پاسخ به سوالی درمورد وجود  اختلاف میان او و سیدوف و زلاتان گفت:"با سیدورف و ایبراهیمویچ مشکل داشتم؟! هرگز!! من با سیدورف دوستانه صحبت می کردم و با ایبرا هم رسمی صحبت می کردم.ایبرا گفته است PSG بهتر از میلان است؟!این خاصیت ایبراست. او همیشه فکر می کند بهترین است."


میلان روز پنجشبه ساعت 5:30 دقیقه ی بامداد به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...