کرمی باخت و در آستانه حذف قرار گرفت / کرمی: از همه عذرخواهی می کنم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

کرمی باخت و در آستانه حذف قرار گرفت / کرمی: از همه عذرخواهی می کنم

یوسف کرمی نماینده وزن منهای 80 کیلو گرم کشورمان درمسابقه نخست خود به مصاف نیکولاس گارسیای اسپانیایی رفت که نتیجه را واگذار کرد

یوسف کرمی در نخستین مبارزه خود در راند اول قبراق و سرحال نشان داد و چندتکنیک ترکیبی زد و یک امتیاز گرفت و این راند را به پایان برد.

در راند دوم دو حریف خیلی پر تحرک نشان دادند و نماینده اسپانیا 4 امتیاز پیش افتاد و همین نتیجه را تا پایان راند حفظ کرد.

در راند سوم یوسف برای جبران آمده بود ولی حریفش یک ضربه 3 امتیازی گرفت و 7 امتیازی شد و یک امتیاز دیگر گرفت و یوسف کرمی نتیجه را 8 بر 2واگذار کرد.

یوسف کرمی پس از شکست سنگین برابر گارسیا اسپانیایی در نخستین مسابقه در گفت وگوبایی اظهار کرد: اشتباه خودم بود که باختم، هنوز هم نمی دانم که چرا اینطور شد. در مسابقات کسب سهمیه المپیک با همین اختلاف امتیاز حریف خود را شکست داده بودم اما نمی دانم که چرا این جا اینگونه باختم.

وی افزود: خودم هم مانده ام که چه بگویم و چه شده، شاید مصلحت این گونه بوده. از کسانی که شب و روز مرا دعا کردند عذرخواهی می کنم.

دارنده مدال برنز بازی های المپیک 2004 آتن در پاسخ به این سوال که آیا اگر مهماندوست هنوز هم سرمربی تیم ملی بود آیا می توانستی به مراحل بالاتر بروی و این جا شکست نخوری؟ گفت: اصلا به این چیزها ارتباطی ندارد. موفقیت یک تیم به یک نفر نیست. مربی من تمام تلاش خود را در تمرینات انجام داده بود و دیگر این جا می خواست چه کاری انجام دهد.

وی ادامه داد: تا روز گذشته در تمرینات بسیار خوب تمرین می کردم و شرایط خوب بود. شاید خوم را چشم زدم. گروه ما گروه سختی بود. اما کسی که برای مدال طلای المپیک آمده باشد این چیزها نباید برایش مهم باشد.

کرمی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند این تکواندوکار اسپانیایی به دیدار فینال برسد تا او هم شانس داشته باشد برای مدال برنز در گروه بازنده ها مسابقه دهد؟ یادآور شد: فکر نمی کنم این اسپانیایی تا فینال برسد .

در صورتی که نیکولاس گارسیا از اسپانیا به دیدار نهایی رقابت های تکواندو المپیک برسد یوسف کرمی شانس دارد که برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها مسابقه دهد. در غیر این صورت این تکواندوکار ایران از دور رقابت المپیک حذف خواهد شد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...