معرفی تازه‌وارد بایرن در آلیانس‌آره‌نا

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۱ دیدگاه

تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در مراسمی که ظهر روز پنج‌شنبه (امروز) برگزار شد، ستاره اسپانیایی‌ جدیدش را بصورت رسمی معرفی کرد.


ه نقل از سایت این باشگاه، پس از هفته تلاش و رایزنی جهت استخدام خاویر مارتینز، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا در یورو 2012 به عنوان خرید جدید باوارایی‌ها در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به نمایندگان رسانه‌‌ها معرفی شد.

این بازیکن که سه‌شنبه شب در تست پزشکی مونیخی‌ها شرکت کرد، روز گذشته در ازای پرداخت 40 میلیون یورو از طرف ژرمن‌ها به باشگاه بیلبائو توانست برای انتقال به بوندس‌لیگا، رضایت نامه بگیرد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی که به همین منظور برگزار شد، اظهار کرد: شور فراوانی دارم که بر روی چمن آلیانس‌آره‌نا بازی کنم. علاقمندم بخاطر باشگاه در میدان حاضر شده و بازی کنم.

ستاره ای که در جام جهانی 2010 نیز ماتادورها را همراهی کرد، افزود: پرداخت 40 میلیون یورو که در اصل رقم سنگینی است، از طرف بایرن، مرا برای همکاری و بازی برای بایرن تحت فشار نمی‌گذارد. بایرن تیمی است که پتانسیل بسیار زیادی دارد. دوست دارم به این تیم جوان خوب پیوند بخورم و دوران طلایی تازه‌ای را رقم زنیم. البته اوایل مذاکرات کمی ترس داشتم. چون بحث حضور در کشوری جدید، فرهنگ و زبانی تازه مطرح بود.

قرارداد وی با مونیخی‌‌ها به مدت 5 سال و تا تابستان 2017 خواهد بود.

  • دوست

    دوست

    • ۱۳۹۱/۰۶/۰۹ - ۲۲:۰۵:۱۰

    سلام وب زیبای دارید خوشحال می شویم به ما هم سر بزنید و با امکانات سیستم ما هم که در نوع خود بی نظیرند اشنا شوید و به ما افتخار میزبانی خود را بدهد منتظر حضور گرمت هستیم