هاینکس: خوشحالم بایرن بازیکن خوب به اندازه کافی دارد

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

باواریایی ها در تابستان بازیکنانی مانند ژردان شکیری، خاوی مارتینس، ماریو ماندزوکیچ، کلودیو پیزارو و دانته را به خدمت گرفتند و فصل جدید را با دو پیروزی پرگل آغاز کردند .


یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، از اینکه به اندازه کافی بازیکن خوب در تیمش دارد، ابراز خشنودی کرد و اعلام کرد که رقابت در تیم برای رسیدن به قهرمانی در بوندس لیگا ضروری است.

به نقل از گل ،باواریایی ها در تابستان بازیکنانی مانند ژردان شکیری، خاوی مارتینس، ماریو ماندزوکیچ، کلودیو پیزارو و دانته را به خدمت گرفتند و فصل جدید را با دو پیروزی پرگل آغاز کردند.

هاینکس همچنین در مورد عدم حضور آرین روین در ترکیب اصلی دیدار مقابل شالکه صحبت کرد و گفت:" آرین پیش من آمد و گفت، رئیس، احساس خبی ندارم. ما تیمی خیلی خوب و بازیکنان زیادی داریم. در این شرایط بهتر است کسی که 100 درصد آماده است به جای من بازی کند."

در این دیدار روبن استراحت کرد و به جای او توماس مولر در ترکیب اصلی قرار گرفت و علاوه بر به ثمر رساندن 2 گل، دو پاس گل نیز داد.

" این واقعا خوب است. این روحیه بالای تیم را نشان می دهد. فکر می کنم نمایش درجه یکی داشتیم. بازیکنان به این مسئله که بقیه هم باید فرصت بازی پیدا کنند، احترام می گذارند."

بایرن با 9 گل زده در دو دیدار ابتدایی فصل، در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...