کریمی:ابومسلم می‌تواندبه لیگ برترصعودکند

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سرمربی تیم فوتبال سنگ‌آهن بافق یزد گفت: تیم ابومسلم یکی از بهترین تیم‌های لیگ دسته یک بوده و حق این تیم است که به لیگ برتر صعود کند.


فیروز کریمی پس از تساوی تیمش مقابل ابومسلم در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد اظهار کرد: ‌بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و به عقیده من کسب یک امتیاز از ابومسلم در مشهد بسیار ارزشمند است.

به گزارش فارس ،وی افزود: تیم ابومسلم در این بازی فوق‌العاده تاکتیکی بازی کرد و حملات زیادی هم بر روی تیم ما ایجاد کرد. اما بازیکنان ما نیز به خوبی توانستند این حملات را دفع کنند و یک امتیاز شیرین را از مشهد به دست آورند.

وی ادامه داد: به عقیده من نتیجه مساوی برای هر دو تیم منصفانه بود و حیف است که تیم ابومسلم در لیگ برتر حضور نداشته باشد. من سال‌های زیادی را در مشهد بودم و با تیم‌های مختلف این شهر کار کردم ولی متاسفم که این استان نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد.

فیروز کریمی در خصوص وقت‌کشی بازیکنانش گفت: ما تاکتیکی‌های مختلفی را در این بازی به کار بردیم اما اینطور نبود که خدایی نکرده وقت‌کشی کنیم به هر حال تماشاگران هم حق دارند تا از تیم محبوب خود دفاع کنند و این را تشویق کنند. اینکه می‌گویند فیروز ضد فوتبال بخشی از هیجان فوتبال است اما باور کنید که من قصد وقت تلف کردن و یا وقت‌کشی برای کسب امتیاز را نداشتم.

وی همچنین در خصوص آغاز عملیات چمن مصنوعی ورزشگاه تختی مشهد گفت: در زمانی که من در ابومسلم بودم یادم هست که در یک بازی چند میخ فولادی را از زمین تختی مشهد بیرون کشیدند انگار که به جای بذر چمن بذر میخ در این ورزشگاه ریخته بودند.

وی ادادمه داد:‌ من فکر می‌کنم ورزشگاه تختی مشهد را تا 15 سال دیگر هم شخم بزنند از آن میخ فولادی و میخ طویله بیرون می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال سنگ‌آهن بافق یزد خاطر نشان کرد: اینقدر طول دادند که این میخ‌ها تبدیل به مین‌های جنگی شده است. به هر حال اگر روزی ورزشگاه چمن مصنوعی شود، خوشحال می‌شویم ولی امیدواریم که دیگر میخی از آن بیرون نیاید.

کریمی همچنین در خصوص مبلغ قراداد بازیکنانش که گفته می‌شود مبلغ کلانی دستمزد گرفته‌اند گفت: به هر حال ما هم باید نانمان را از یک راهی دربیاوریم اما اینکه می‌گویند من پول کلان می‌گیرم و از سنگ آهن بافق یزد هم پول درشت گرفتم صحت ندارد. حتی بازیکنان من نیز در این تیم قراردادشان مشخص است و حاضرم همه آنها را به شما نشان بدهم بعضی‌ها به دنبال حاشیه درست کردن هستند اما من خودم همه را سیاه می‌کنم.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق یزد در ادامه به امکانات این باشگاه اشاره کرد و گفت:‌ نام تیم ما برگرفته از محل مختلف است یزد، بافق و شهرک آهن، شهرک آهن تا بافق حدود نیم ساعت فاصله دارد و البته آن نیم ساعت را اگر بخواهیم با ماکسیما و سرعت 220 کیلومتر برویم این مقدار وقت می‌شود. اما از شوخی گذشته امکانات ما از همین ابومسلم هم خیلی بیشتر است نه تنها ابومسلم حتی در حد تیم‌های لیگ برتری هم زمین مناسبی داریم، هم تماشاگران خوبی و هم مالکان خوبی. من آمده‌ام اینجا که در آرامش باشم و این شهر به همراه تیمش به من آرامش می‌دهد.

کریمی همچنین به وضعیت تیم‌های لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و گفت: سطح تیم‌ها و بازی‌های دسته یک بسیار بالا رفته است بیشتر بازیکنان لیگ برتری آرزو دارند که در لیگ دسته یک بازی کنند، چرا که در این تیم‌ها هم خوب پول می‌دهند و هم می‌شود خوب امتیاز گرفت. من معتقدم سطح بازی‌های لیگ دسته اول از لیگ برتر هم بالاتر است و اگر روزی خواستند جای اسم لیگ‌ها را عوض کنند، بهتر است تیم‌های دسته یکی بروند لیگ برتر بازی کنند. چرا که هم اکنون بازی‌های لیگ برتر کیفیتی ندارد تیم‌های بزرگ که روزی برای خودشان یال و کوپالی داشتند، امروز یال و کوپالشان هم ریخته است و از تیم‌هایی مثل ما هم شاید ببازند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...