سیموئز: ملت ایران بیش ازهمه مستحق این پیروزی بودند

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

مربی تیم ملی فوتبال گفت: ملت ایران در پیروزی 10 نفره مقابل کره جنوبی، بیش از همه مستحق بودند.


حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از مردم از سوی مسئولان فدراسیون این پیروزی را به همه ملت ایران تبریک گفت و آن را تقدیم ملت کرد.

به گزارش فارس،وی همچنین توضیح داد کارلوس کی‌روش به دلیل اخراج در مسابقه با کره جنوبی اجازه حضور در نشست خبری را نداشت و به جای او سیموئز در نشست حاضر شد. سیموئز گفت: من از طرف سرمربی اینجا هستم تا احساس این پیروزی را با شما در میان بگذارم. یک پیروزی استثنایی بود و سخت به دست آمد. استحقاق پیروزی را داشتیم و بازی خوبی انجام دادیم و هر دو تیم خوب بودند.

وی افزود: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و برای این بازی کاملا آماده بودیم تا بتوانیم از لحاظ فیزیکی و روحی و تکنیکی آمادگی داشته باشیم. در مجموع استحقاق این 3 امتیاز را داشتیم.

مربی تیم ملی تصریح کرد: فراتر از همه، ملت ایران مستحق این پیروزی بود. بازیکنان ما شخصیت بالا و قوی از خود نشان دادند که جا دارد به آنها تبریک بگویم. وقتی می توانید کره را 10 نفره شکست دهید می توانید این بازی را تا آخر عمر به یاد خواهید داشت.

وی تاکید کرد: همگی باید امشب خوشحال باشید و مدت های زیادی هست که در فوتبالم و خاطرات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام، ولی مطمئنا امشب تا آخر عمر به یادم خواهد ماند.

سیموئز در پاسخ به سؤال خبرنگاری که کره امشب از ایران بهتر بازی کرد گفت: مطمئنا زدن گل برای تیم انگیزه زیادی را ایجاد می کند. ما نمی توانیم بازی را به دو قسمت تقسیم کنیم و حتی قبل از زدن گل سعی کردیم مدیریت کنیم و می خواستیم روند خوبمان را حفظ کنیم. می خواستیم وقتی فرصت زدن گل پیدا می‌کنیم به این مهم برسیم که همین کار را هم انجام دادیم.

مربی تیم ملی ایران در مورد اینکه با برداشته شدن استرس از روی تیم ملی آیا کیفیت بازی نیز در آینده تغییر می کند یا خیر عنوان کرد: کاملا این موضع را درک می کنم و ترجیح می دهم که پیروزی را به دست بیاورم و همیشه پیروزی همه چیز نیست اما تنها اولویت اول است و امروز به این هدف رسیدیم.

وی خاطر نشان کرد: می خواهم چیزی که برایم مهم است با شما در میان بگذارم؛ این تجربه اولم در قاره آسیا نیست و تصور می کنم در آسیا مسئولانی که عهده دار مسئولیت هستند به اندازه کافی برای فوتبال احترام قائل نیستند، چون دیده ام که داوری های ضعیفی انجام شده و امشب هم این اتفاق افتاد. اگر شما خواهان فوتبال خوبی هستید، داوری خوب هم اهمیت بالایی دارد. امشب تنها کسی هستم که بعد از برد در خصوص داوری صحبت کردم و شاید همه در مورد پیروزی و مساول مختلف صحبت کنند که باز هم جا دارد از شما رسانه ها که عامل اصلی این پیروزی هستید تشکر کنم.

در پایان خبرنگاران برای سیموئز دست زدند.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...