لیل 0 - بایرن 1؛ هاینکس نزدیک به 100درصد

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

مونیخی ها با برتری امشب موفق شدند 12امین پیروزی این فصل را از 13 بازی انجام شده جشن بگیرند.


 باواریایی ها در شب سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیل فرانسه رفتند. بایرن پس از شکست 3 بر 1 مقابل باته اندکی دچار لغزش در جدول گروه ششم شد و به این پیروزی نیاز مبرم داشت تا بتواند به شرایط خود در لیگ قهرمانان اروپا سروسامان دهد.

به گزارش گل، باواریایی ها که در این فصل نمایش خیره کننده ای داشتند و پس از شکستن رکورد تعداد پیروزی های متوالی در بوندس لیگا راهی لیل فرانسه شده بودند با ترکیب تقریبا همیشگی خود در این فصل به مصاف لیل رفتند. شاید حضور خاوی مارتینس به جای لوئیس گوستاوو تنها تغییر آن ها نسبت به دیدارهای گذشته بود.


بایرن بازی را نسبت خوب شروع کرد پاس کاری های مداوم و حرکات ترکیبی باواریایی ها به مانند بازی های گذشته در این دیدار نیز به خوبی قابل مشاهده بود آن ها خیلی زود در دقیقه 20 بازی با سرنگونی لام در محوطه ی جریمه لیل به یک ضربه پنالتی دست یافتند که اینبار توماس مولر پشت توپ قرار گرفت و بایرن به گل برتری دست یافتند.


بایرن برای پیروزی در این دیدار به همین یک گل اکتفا کرد و با عملکرد بسیار خوب خط دفاعی و شانس چندانی به لیل برای نزدیک شدن به دروازه ندادند. از نکات مهم این بازی تعویض اجباری فرانک ریبری بود که شروع نیمه دوم انجام گرفت و ستاره فرانسوی بایرن بدلیل مشکلات عضلانی از بازی بیرون رفت و جای خود را به ژردان شکیری داد.


بایرن با این برد شیرین که در حضور بیش از 50 هزار هوادار فرانسوی بدست آمد توانست تا حدودی به شرایط خود در جدول بهبود بخشد. علاوه بر این مونیخی ها با برتری امشب موفق شدند 12امین پیروزی این فصل را از 13 بازی انجام شده جشن بگیرند.


پیروزی 3 بر 0 والنسیا مقابل باته بوریسوف در دیگر دیدار این گروه تا حدودی شرایط صعود را به روزهای آخر موکول کرد اکنون در گروه ششم بایرن مونیخ، والنسیا و باته بوریسوف با دو پیروزی و یک شکست با مجموع شش امتیاز مدعی صعود هستند و لیل بدون امتیاز چندان امیدی به بازی های آینده نخواهد داشت.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...