تردید فرگوسن در انتخاب مهاجمانش

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرد که نمی داند که چطور باید از میان مهاجمان آماده تیمش، بازیکنان تیم اصلی را برگزیند.

خاویر ارناندس ملقب به چیچاریتو که معمولا بازیکن نیمکت نشین شیاطین سرخ است در بازی حساس تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل براگا دو گل زد تا یونایتد با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد.

 به گزارش گل، در پایان بازی سرالکس فرگوسن به خبرنگاران گفت که برای انتخاب از میان روبین فان پرسی، وین رونی، دانی ولبک و چیچاریتو دچار مشکل می شود.

 فرگوسن به آی.تی.وی گفت:« چیچاریتو در حال رشد و پیشرفت است و انگیزه های زیادی برای بازی کردن دارد. او فوق العاده تمرین می کند. راستش را بخواهید، او مرا به فکر کردن وا می دارد. او باعث می شود که من راجع به او و فان پرسی، رونی و ولبک فکر کنم.واقعیتش را بخواهید، نمی دانم با اینها چه کار کنم.»


این مربی اسکاتلندی در ادامه از تصمیمش برای قراردادن مایکل کریک و الکساندر باتنر در خط دفاع و به جای ریو فردیناند و پاتریس اورا دفاع کرد و به این نکته اشاره کرد که سیستم چرخشی باید در تیمش اعمال شود.

 او ادامه داد:« فکر می کنم که ما کار درستی انجام دادیم. اولین گل حریف از روی اشتباه مایکل کریک به ثمر نرسید.او کارش را درست انجام داد. او پاس های فوق العاده ای داد.»

 فرگوسن درادامه صحبت هایش گفت:« فکر می کنم که باید از دید بالاتری به اوضاع نگاه کنید. ریو در این سن و سال هفته بعد یک بازی سخت مقابل چلسی را پیش رو دارد و بعد هم نوبت به ارسنال می رسد. این مشکل بزرگی است و مهم است که بتوانیم از تمام بازیکنانی که دراختیار داریم استفاده کنیم.در این شرایط ویدیچ، جونز و اسمالینگ را در اختیار نداریم و کریک را در پست دفاعی استفاده می کنیم. او در این پست ایده آل نیست ولی کارش را خوب انجام می دهد.»

 فرگوسن در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد  که تیمش در ابتدا دو گل از حریف عقب افتاد و بعد به جربان این گلها پرداخت:« این داستان این فصل ما در بازی های خانگی است. کار را بد شروع می کنیم و گل می خوریم. باید بجنگیم تا به جریان بازی برگردیم و خودمان را نجات دهیم و این بازیکنان خط حمله تیم هستند که این کار را انجام می دهند. باید بگویم که بخشی از بازی سه شنبه شب ما فوق العاده بود . فوتبال خارق العاده ای بود. ما موقعیت های زیادی را خلق کردیم ولی دریافت این گلها هم نگران کننده است.»


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...