فرگوسن:منچسترکنونی ازسال 1999بهتر است

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سر آلکس فرگوسن با تمجید از تیم کنونی منچستریونایتد گفت، این قوی‌ترین تیم دوران مربیگری‌اش در نیمکت شیاطین سرخ است.


منچستریونایتد اکنون با دوازده امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار و در لیگ قهرمانان اروپا با گل زده در خانه رئال‌مادرید شانس زیادی برای صعود به دور یک چهارم نهایی دارد. یونایتدها در جام حذفی نیز یکی از مدعیان قهرمانی هستند. آنها این شانس را دارند تا با قهرمانی در این سه جام، اتفاق سال 1999 را تکرار کنند؛ سالی که منچستر توانست سه‌گانه‌ای تاریخی قهرمانی را رقم بزند. با این حال فرگوسن معتقد است تیم کنونی منچستریونایتد از تیم سال 1999 که توانست با حضور بازیکنانی همچون پیتر اشمایکل، روی کین، دیوید بکام، دوایت یورک و تدی شرینگهام فاتح سه جام معتبر شود، بهتر است.

این مربی اسکاتلندی در این باره گفت: "در سال 1999 که توانستم با منچستر سه جام کسب کنم، تیمم از تیم حال حاضر منچستر ضعیف‌تر بود. اکنون تیم قوی‌تر نسبت به سال 1999 دارم. در آن زمان با کمبود بازیکن روبه‌رو بودم. در دیدار فینال نیز روی کین و پل اسکولز محروم بودند و مجبور بودیم با بازیکنان محدودی بازی کنیم."

به نوشته ساکرنت فرگوسن که تیمش در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌مادرید به تساوی رسید، درباره بازی برگشت با این تیم هم گفت: "رئال‌مادرید قطعا در بازی برگشت تیم متفاوت‌تری نسبت به بازی رفت خواهد بود. در بازی چهارشنبه دو یا سه بازیکن که در بازی رفت بازی نکردند، می‌توانند بازی کنند و این باعث می‌شود بازی متفاوتی را شاهد باشیم."

فرگوسن در پایان درباره بازی با ردینگ در جام حذفی گفت: "جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و بازیکنان ما باید به این موضوع آگاه باشند. باید به حریف خود احترام بگذاریم."

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...