صحبت های بازیکنان بایرن مونیخ بعد از برد شیرین برابر ارسنال

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

کروس: مقابل درجه‌ یک‌های اروپا برنده شدیم


هافبک جوان تیم فوتبال بایرن گفت: مقابل تیمی درجه یک از اروپا، زیبا بازی کردیم و برنده شدیم.


شب گذشته پس از آنکه در ورزشگاه امارات شهر لندن، مونیخی‌ها 3 بر یک مقابل آرسنال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده شدند، تونی کروس در این‌باره اظهار داشت: بایرن مقابل تیمی درجه یک از اروپا در مدت زیادی از بازی، فوتبالی زیبا و جذاب ارائه کرد. پس از وقت استراحت بین دو نیمه در مقطعی از بازی، آرسنالی‌ها خودی نشان دادند که با توجه به شرایط میزبانی و عقب بودن‌شان، امکان جلوگیری از تلاش‌ آنها وجود نداشت.

به گزارش فارس، وی که در این دیدار در دقیقه 7 به زیبایی گل اول مشکی‌پوشان را به ثمر رساند، افزود: در همان دقایق معدود آرسنالی‌ها صاحب موقعیت خاصی نشدند. البته گلی هم که دریافت کردیم، برایمان ناگوار بود. چون تمام تلاش‌مان این بود اجازه ندهیم حریف صاحب گل شود.

در این پیکار توماس مولر و ماریو ماندزوکیچ در دقایق 21 و 77 دو گل دیگر باوارایی‌ها را به ثمر رساندند. ضمن آنکه لوکاس پودولسکی در دقیقه 55 برای میزبان گل زد.

روی سانتر از جناحین فرصت‌طلب هستم

مولر: گلزنی به آرسنال وظیفه‌‌‌ام بود


زننده گل بایرن به «توپچی‌ها» گفت: با گلی که زدم مثل همیشه به وظیفه‌ام عمل کردم.


توماس مولر شب گذشته در برد 3 بر یک مقابل آرسنال معروف به توپچی‌های لندن در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، زننده گل دوم سیاه پوشان مونیخی بود. وی پس از این برد دلچسب در ورزشگاه امارات اظهار داشت: مقابل میزبان نمایشی بسیار خوب ارائه کردیم. مثل همیشه سعی کردم تا جایی که امکان دارد به وظیفه‌ام عمل کنم. همیشه روی سانتر از جناحین یا ضربات کرنر مقابل دروازه حریف جاگیری می کنم تا اگر توپ ریباند شد، بتوانم با فرصت طلبی گل بزنم.




او که گلش را در دقیقه 21 به ثمر رساند، افزود: این اتفاق خوشبختانه مقابل آرسنال روی داد. البته روی اینگونه صحنه‌ها اغلب سعی می کنم به هم تیمی‌هایم، پاس دهم. اما در این گل خودم توپ را به قعر دروازه فرستادم.

در این پیکار تونی کروس و ماریو ماندزوکیچ در دقایق 7 و 77 دیگر گل‌های «باوارایی‌ها» را به ثمر رساندند.

لوکاس پودولسکی نیز در دقیقه 55 زننده گل تیم تحت امر آرسن ونگر بود.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...