هاینکس: فریب این بازی آسان را نمی‌خوریم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سرمربی بایرن‌مونیخ پس از پیروزی برابر آرسنال به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی دانست.


بایرن‌مونیخ در ادامه دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و با نتیجه‌ سه بر یک از سد میزبانش، آرسنال گذشت تا در بازی برگشت در آلیانس‌آره‌نا کار راحتی را پیش‌رو داشته باشد.

یوپ هاینکس پس از پایان بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته این پیروزی ارزشمند دانست: "دوست دارم، بگویم که این دیدار برای بایرن‌مونیخ آسان بود؛ چرا که شاگردانم در بیشتر زمان‌ بازی خیره‌کننده ظاهر شدند. خوشبختانه از اشتباه‌های حریف نهایت استفاده را بردیم و بیرحمانه آنها را مجازات کردیم. این چیزی بود که قبل از بازی هم به بازیکنان گفتم."

سرمربی باتجربه باواریایی‌ها که شایعه‌هایی درباره پیوستن او به شالکه در فصل آینده به گوش می‌رسد، ادامه داد: "پیروزی در انگلیس برابر تیم بزرگی همچون آرسنال آن هم با نتیجه‌ سه بر یک، دستاورد بزرگی به شمار می‌آید. با دو گلی که پیش افتادیم، کار خود را راحت کردیم. این دو گل باعث شد که بایرن‌مونیخ چهره حقیقی خود را نشان دهد و با یک بازی حساب شده حریف را تحت فشار قرار دهد. برابر حریفی به پیروزی رسیدیم که اصلا نمی‌توان او را دست‌ کم گرفت. مطمئنا این پیروزی ما را فریب نخواهد داد و برای صعود به دور بعد در بازی برگشت از جان مایه خواهیم گذاشت و هرگز حریف را دست کم نخواهیم گرفت."

بازی برگشت دو تیم 3 هفته‌ دیگر در آلیانس‌آره‌نا برگزار می‌شود.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...