گل‌محمدی: خودم به مهدوی‌کیا پیشنهاد خداحافظی دادم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

 

سرمربی پرسپولیس گفت: خودم به مهدوی‌کیا پیشنهاد خداحافظی دادم.


 یحیی گل‌محمدی بعد از نشست خبری با دوربین‌های تلویزیونی صحبت کرد و در مورد موافقتش با کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتری گفت: وقتی از نظر امکانات شرایط مساعدی نداریم این مسئله درست نیست ورزشگاه‌های ما حتی آبخوری ندارند و اسکوربوردهایشان کار نمی‌کند و وقتی فوتبال بازی می‌کنیم بعضا عملیات ساخت و ساز انجام می‌دهند. با همه این مسایل دلیلی ندارد تعداد تیم‌ها کاهش پیدا نکند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: اگر همه چیزمان استاندارد باشد می‌توانیم لیگ 20 تیمی داشته باشیم. در برخی از شهرستان‌ها نمی‌توان روی زمین‌هایش حتی راه رفت و در مجموع مخالف 16 تیمی شدن هم هستم و باید 14 تیمی شود.

گل‌محمدی در مورد تصمیم غیرمنتظره مهدوی‌کیا که قرار بود با قهرمانی از فوتبال خداحافظی کند، گفت: اینکه مهدوی‌کیا در فهرست 18 نفره نبود و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته، صحت ندارد و با توجه به وضعیتی که داشت تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند و البته من هم ناراحت بودم و چون شان مهدی بیش از این حرف‌ها بود.

وی در مورد اینکه نمی‌شد بیشتر از مهدوی‌کیا استفاده کرد و شانش را حفظ کرد، گفت: در اینکه مهدوی‌کیا بازیکن بزرگی است شکی نیست اما بعد از نیم فصل اول با مصدومیتی جزیی روبه‌رو شد و شاید به خاطر این مصدومیت کمی از شرایط مسابقه دور شده بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شما به مهدوی‌کیا پیشنهاد خداحافظی دادید، گفت: با توجه به تمام شرایط خودم به مهدوی‌کیا پیشنهاد دادم خداحافظی کند.

وی در مورد اینکه مهدوی‌کیا در جریان بازی با مس خیلی ناراحت بود و مصاحبه نکرد گفت: اگر مهدوی‌کیا ناراحت بود پیشنهادم را قبول نمی‌کرد دیدید که رویانیان هم مخالفت کرد و اگر مهدوی‌کیا بخواهد از تصمیمش برگردد خودم استقبال می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه او گفته است رابطه‌اش با مهدوی کیا مثل دو برادر است و این جمله دقیقا مشابه جمله‌ای است که علی دایی در خصوص کریم باقری به کار برد و او هم به شکل عجیب از پرسپولیس خداحافظی کرد، گفت: اینگونه نیست من و مهدوی‌کیا 20 سال است با هم رفیقیم و خاطرات زیادی داریم و دنبال چیزی نباشید و اینهایی را که گفتم حقیقت دارد و قبول کنید که مهدوی‌کیا الگویی برای همه جوانان است و در این مسئله هم اصلا غلو نمی‌کنم.

وی در خصوص اینکه هادی نوروزی در جلسه‌ قبل از بازی از پرسپولیس اخراج شد، گفت: مشکلش انضباطی بود و من هم او را از پرسپولیس اخراج کردم و حالا در اختیار کمیته انضباطی است.

گل‌محمدی در مورد اظهار نظر عابدینی مبنی بر اینکه داماش حاضر است 150 میلیون بگیرند و در تهران بازی کنند گفت: این مسایل مدیریتی است ولی من جای رویانیان باشم قبول نمی‌کنم. با قدرت به رشت می‌رویم و در آنجا پیروز می شویم و فکر می‌کنم با این حرف‌ها می‌خواهند تمرکز پرسپولیس را بهم بریزند و عابدینی آنقدر قدرت دارد که یک بازی را در رشت بازی کنند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...