پرسپولیس شایسته قهرمانی در جام حذفی است ترابیان: آمده‌ام تا به پرسپولیس کمک کنم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

 

مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با نظر یحیی آمده‌ام تا به پرسپولیس کمک کنم، نمی‌خواهم بار این تیم باشم.


 

رضا ترابیان پس از اینکه بعنوان مربی پرسپولیس انتخاب شد اظهار داشت: پس از اینکه بارها با یحیی گل‌محمدی صحبت کردم بالاخره با نظر ایشان که یکی از بهترین دوستان من است، قرار شد در کنار پرسپولیس انجام وظیفه کنم.

وی افزود: شاید الان موقع خوبی نبود که به پرسپولیس می‌آمدم و بهتر بود این کار را در انتهای فصل انجام دهم اما نتوانستم به پیشنهاد یحیی نه بگویم و امیدوارم در این فرصت کم به نوبه خودم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

ترابیان ادامه داد: تقریباً با خیلی از بازیکنان پرسپولیس که قدیمها با آنها توپ می‌زدم رفیقی صمیمی و نزدیک هستم و از بچه‌های جدید نیز شناخت خوبی دارم، امیدوارم گوشه‌ای از کار را بگیرم و حالا در کسوت مربی به پرسپولیس کمک کنم.

به گزارش فارس ، مربی قرمزپوشان درخصوص بازی مقابل داماش نیز گفت: همه برنامه‌ریزی کادر فنی و بازیکنان این است تا هدیه‌ای ناقابل را به هواداران بدهند، اول باید به داماش فکر کنیم و بعد دیدار فینال تا پله پله برای رسیدن به هدفمان رو به جلو برویم، به هیچ عنوان قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نیست و با تمریناتی که امروز دیدم باور کنید قوّت قلب عجیبی را در بین بازیکنان دیدم که برایم مثال زدنی بود.

وی افزود: درست است بازی در چمن مصنوعی هم شرایط خاص خودش را دارد اما بعید می‌دانم اینگونه مسائل توان پرسپولیس را بگیرد، انشا‌ا... با همدلی‌ای که در تیم وجود دارد پرسپولیس امسال به یک جام که آرزوی قلبی من است می‌رسد.

ترابیان خاطرنشان کرد: من به پرسپولیس آمده‌ام تا باری را از روی دوش این تیم بردارم و هرچه در توان دارم برای کمک به پرسپولیس این‌بار در کسوت مربی به نمایش بگذارم، نیامده‌ام بار روی دوش پرسپولیس باشم، امیدوارم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم چون در این تیم دوستان زیادی دارم که هرکدام به نظر من در زمین بازی و بر روی نیمکت شایستگی‌های زیادی دارند و همه هم خداراشکر همدل هستند تا پرسپولیس را به موفقیت برسانند.

مربی جدید قرمزپوشان در پایان در پاسخ به سوالی که چرا قرارداد شما تا انتهای فصل با پرسپولیس است، گفت: اگر خدا بخواهد و پرسپولیس من را قبول کند انشاا... تا موقعی که یحیی هست من هم در کنار پرسپولیس خواهم بود و احتمالاً سال آینده نیز در کنار قرمزپوشان خواهم بود، جا دارد از مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز که به پیشکسوتان و من لطف داشتند تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم بعنوان نماینده بازیکنان قدیم که هرکدام روی چشم من جا دارند بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...