هاینکس: قهرمانی جام‌حذفی را می‌خواهیم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است شاگردانش با رعایت اصول دفاعی و حمله، به پیروزی پر گل مقابل ولفسبورگ در ورزشگاه خانگی خود رسیدند.


 

شب گذشته در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های آلمان موسوم به د.اف.ب پوکال، سرخ‌پوشان مونیخی موفق شدند 6 بر یک میهمان خود را در هم شکنند.

یوپ هاینکس پس از این برد و راهیابی به پیکار نهایی اظهار داشت: امشب در آلیانس‌آره‌نا شاهد یک بازی خیلی خوب از نیمه‌نهایی جام حذفی بودیم. ولفسبورگ حریفی سخت بود که بایرن را برای مدتی تحت فشار قرار داد. با این حال در دفاع و حمله بسیار خوب ظاهر شدیم. در نیمه دوم البته بهتر دفاع کردیم و در بازی رو به جلو نیز گام‌های بسیاری خوبی برداشتیم. با رعایت اصول دفاعی و حمله نمایشی خیلی خوب از فوتبالی مدرن ارائه کردیم.

این مربی 68 ساله که 2 هفته قبل باوارایی‌ها را به مقام قهرمانی زودهنگام لیگ ژرمن‌ها (بوندس‌لیگا) رساند، به این ترتیب در آستانه کسب فتح دومین جام فصل با پرافتخارترین تیم بوندس‌لیگا قرارگرفت.

هاینکس افزود: باعث خوشحالی است که در بازی رو به جلوی بایرن پیوسته نمایش بهتری ارائه می‌دهد. همه می‌کوشیم و می‌خواهیم صاحب جام حذفی نیز شویم. البته دسترسی به این جام راحت نیست و باید در بازی نهایی مثل امروز که بسیار کار و تلاش کردیم، برنامه‌های خود را به طور کامل در زمین پیاده کنیم.

در مصاف شب گذشته که در حضور 70هزار تماشاگر انجام گرفت، ماندزوکیچ 17، آرین روبن 35، شردان شکیری 50 و ماریو گومس 80، 83 و 86 برای میزبان گل زدند. تک گل گرگ‌ها نیز توسط دیگو ریباس در دقیقه 45 زده شد.


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...