مهدی مهدوی کیا موشک اسیا و محبوب ترین بازیکن جهان از فوتبال

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

این بار موضوع صندلی داغ هفته به مهدی مهدوی کیا عزیز  اختصاص داده شده است. امیدوارم این مقاله توانسته باشم کمی از منش و خوبی های مهدی عزیز یادی کرده بشه.

من امیررضا صفایی تبار هستم مدیر سایت بزرگ arst

 به  نظر من مهدی مهدوی کیا در برنامه نود فروتنی خویش را نشان داد تا تیم پرسپولیس به حاشیه کشیده نشود و بدخواهان ایت تیم خوشحال نباشند.

مهدوی کیا اگر کمی از رک بودن علی کریمی و یکم مثل محرمی بود گل محمدی نمیتوانست این کار را با او بکند.

مهدی عزیز ناراحت نباش به این امید باش که به امید خدا تیم پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود میکند و تیم استقلال را با نتیجه قاطع  شکست میدهیم و ان وقت باید اشک شوق بریزی. مهدی عزیز ناراحت مباش زیرا شان و نزلت تو بیشتر از ان است که بیای برای پرسپولیس ده دقیقه بازی کنی. مهدی جان تو برای این فوتبال و این مرز و بوم زحمت کشیدی. کلر گل محمدی صد در صد با شما اشتباه بود. گل محمدی باید بداند مهدوی کیا با عشق و علاقه اش قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد وگرنه میتوانست اول فصل قراردادش را تمدید تنکند و برود هامبورگ کلاس های مربی گری ببیند. واقعا برای این فوتبال متاسفم که نه تنها بازی خداحافظی برای این بازیکنان ارزشمند مثل مهدوی کیا -هاشمیان-باقری-عابدزاده نمیگذارند بلکه این ها را مجبور به خداحافظی از فوتبال میکنند.بازیکن باید تشخصی  دهد تنا کی میتواند فوتبال بازی کند نه اینکه بازیکن ان هم در وسط فصل مجبور به خداحافظی از فوتبال شود. تیم اث میلان راحت اول فصل اعلام کرد که بازیکنانی مثل ایگزاگی-گتوزو-نستا-سیدروف بهتر است در یک تیم دیگر بازی کنند یا از فوتبال خداحافظی کنند. اما در ایران قرارداد بازیکن تمدید میکنند بعد وسط فصل ان بازیکن مجبور به خداحافظی از فوتبال میکننند. تازه بازی خداحافظی از فوتبال هم که در ایران معنی ندارد.مهدی جان اینو بدون بنده (امیررضا صفایی تبار) به عنوان یکی از چهل ملییون طرفدار پرسپولیس اینو بهت میگم مطمئن باش همیشه در قلب ما هستی . چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی همیشه شهره عام و خاص بودی.مهدی عزیز ناراحت مباش

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...