باشگاه سورینت

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

 این بار قصد داریم در مورد باشگاه سورینت در برخش پر مخاطب صندلی داغ مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

من امیررضا صفایی تبار هستم مدیر سایت arst

همون جور که مستحضر هستید اسم اصلی این باشگاه راه اهن میباشد.

متاسفانه یک فرهنگ غغلطی شکل گرفته در فوتبال که هر کسی مالک تیمی میشود بلافاصله دنبال اهداف و سود خویش میرود. و زود اسم تیم را به اسپانسر تیمش تغییر نام میدهد.متاسفانه این کار بسیار نادرس میباشد همون گونه که اطلاع دارید باشگاه هایی نظیر چارلتون انگلیس و بولتون با تغییر مالک شان نام تیم نمیتوانند عوض کنند.

در جدید ترین مورد سهامداران باشگاه منچستریونایتد فقط توانستند اسم محل تمرینی خودشون کرینگتن را به نام اسپانسر شون Aon تغییر نام دهند. یا باشگاه منچسترسیتی اسم ورزشگاهش ایسلند را به التحاد تغییر نام داد.

ولی شیخ های متمول نتوانستند اسم باشگاه منچسترسیتی عوض کنند. 

اقای زنجانی در پاسخ به این سوال که چرا نام باشگاه راه اهن را با سورینت تغییر نام دادید ایشان با فرافکنی سعی در این دارن افکار عمومی را از مسیر منحرف نمایند.اقای زنجانی عرض مینمایند:باشگاه راه اهن

مثل پرسپولیس و استقلال برند معروفی نداره و درنتیجه هر چی ما سود میکنیم این سود به راه اهن هم متقل میشود.

اقای زنجانی تو خادم مردم هستی و حق نداری اسم باشگاه را سر خود عوض کنی اگر این چنین باشد باید اسم کوئیک پارک رنجرز انگلیس هم عوض شود. لابد این تیم هم برند معروفی نداره. اقای زنجانی  روز نیست به این فوتبال پا گذاشتی و امثال تو دو روزه از این فوتبال میرن. شما عکس با لباس ورزشی نداری بعد ان وقت چطور در مورد فوتبال اظهار نظر میکنی.

به امید اینکه یک روز فوتبال دست فوتبالی ها بیفتد و امثال اقای دادکان و صفایی فراهانی و مصطفوی و عباس انصاری فرد خونه نشین نباشن.

به امید اینکه یک روز زیر ساخت های ورزش مون را درست نماییم و بتونیم یک روز هر چند معلوم نیست این اتفاق کی

رخ خواهد داد بتونیم میزبان جام جهانی باشیم.

حیفه واقعا این مردم با عشقی که به تیم هایشان دارن نتونند یک روز میزبان جام جهانی باشن .



    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...