صحبت بازیکنان تیم ملی بعد از برد دلچسب برابر قطر

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

 

قوچان نژاد : پیروزی شیرین و دلچسبی بود


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گلزنی و کسب سه امتیاز حساس مقابل تیم ملی فوتبال قطر را بسیار شیرین و دلچسب توصیف کرد.

 رضا قوچان نژاد که سه شنبه شب با گل خود نقش بسزایی در پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر برعهده داشت، درگفت وگو با خبرنگار اعزامی ایران به دوحه گفت: خوشحالم گل سه امتیازی برای تیم ملی کشورم به ثمر رساندم.

به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: شانس تیم ملی فوتبال ایران برای راهیابی به جام جهانی با پیروزی مقابل قطر افزایش یافت که امیدوارم با غلبه بر تیم لبنان بتوانیم به طور مستقیم به این رقابت ها صعود کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب با نتیجه یک بر صفر از سد تیم ملی فوتبال قطر گذشت و شانس خود را برای صعود به جام جهانی 2014 افزایش داد.

بقیه مصاحبه با بازیکنان غیرتمند تیم ملی در ادامه مطلب


 

حقیقی: خوشحالم که مردم را شاد کردیم


دروازه بان ذخیره تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که با پیروزی مقابل قطر دل مردم را شاد کردیم.

 علیرضا حقیقی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر گفت : این بازی تاثیر زیادی در صعود ما به جام جهانی داشت و با بازی منطقی و هوشمندانه موفق به کسب سه امتیاز حساس شدیم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: خوشحالم که با پیروزی در این مسابقه حساس، دل مردم ایران را شاد کردیم و آنها به صعود تیم ملی به جام جهانی امیدوار شدند.

حقیقی گفت: امیدوارم در دو بازی آینده مقابل لبنان و کره جنوبی هم مانند بازی با قطر عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایجی کسب کنیم که بتوانیم به هدف خود برسیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در دیداری حساس در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه یک بر صفر از سد قطر گذشت.

حسینی: هواداران برای بازی با لبنان بیایند


مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ خدا را شکر می‌کنم که قطر را شکست دادیم اما اگر ازبکستان را برده بودیم خیال‌مان راحت می‌شد.

 سیدجلال حسینی پس از پیروزی 1 بر صفر برابر قطر در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که چنین نتیجه‌ای را به دست آوردیم البته اگر ما ازبکستان را برده بودیم اکنون خیال‌مان راحت بود و دیگر دغدغه‌ای نداشتیم.

به گزارش فارس، وی افزود: امیدوارم هواداران برای بازی با لبنان به ورزشگاه بیایند و مثل همیشه تیم را حمایت کنند تا موفق شویم.


بیک‌زاده: جواب اعتماد کی‌روش را دادم


مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: پاسخ اعتماد کی‌روش را دادم.

 هاشم بیک‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر ایران برابر قطر در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که 3 امتیاز بازی را گرفتیم و این تازه شروع کار است و کارمان تمام نشده است این پیروزی را به تمامی مردم ایران و فوتبال‌دوستان تقدیم می‌کنیم.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی باعث شگفتی بود، گفت: کی‌روش به من اعتماد کرد و من هم تمام تلاشم را کردم که پاسخ اعتماد او را بدهم. دو بازی دیگر پیش‌رو داریم و امیدوارم در آن دو دیدار پیروز شویم و تیم ملی موفق به صعود جام جهانی شود.


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...