صحبت بازیکنان تیم ملی ایران بعد از برد درخشان برابر لبنان

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

 

حسینی: با تمرکز کره را هم می‌توانیم ببریم


مدافع تیم ملی معتقد است ملی پوشان در صورت حفظ تمرکز توان شکست کره جنوبی را در خانه اش دارند.


  سید جلال حسینی پس از برتری تیم ملی برابر لبنان درباره این دیدار گفت: خوشحالی ما همین الان تمام شد و از الان به کره جنوبی فکر می‌کنیم. بازی در آنجا سخت است و نیاز به تمرکز بالایی دارد. فکر می‌کنم با تمرکز می‌توانیم در آن دیدار پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند متشکرم تشویق آنها نتیجه داد و ما توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

حسینی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به صعود به جام جهانی اظهار کرد: ما برای صعود همدل شده ایم و در مسیر آن قرار داریم. اگر تیم قوی باشیم کره را هم از پیش رو بر می‌داریم و به جام جهانی می‌رویم.
بقیه صحبت ها با بازیکنان تیم ملی ادامه مطلب

 

حمان رضایی: می‌توانیم در سئول هم پیروز باشیم


مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر همین عملکرد را مقابل کره داشته باشیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.


 رحمان رضایی در مورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل لبنان گفت: بازی بسیار خوبی بود، اگر با این وضعیت به کارمان ادامه دهیم، می‌توانیم کره را نیز در مسابقه حساسی که پیش رو داریم شکست دهیم. صد درصد باید در آن مسابقه به پیروزی برسیم چراکه ازبکستان می‌تواند در خانه، قطر را شکست دهد. با شکست ازبکستان در مقابل کره خیال کره‌ای‌ها راحت‌تر شده است.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه کدام بازیکن در دیدار ایران و لبنان عملکرد بهتری داشته، خاطرنشان کرد: خلعتبری از ابتدای بازی نشان داد می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد، او برای ایران نقطه قوت بود و فکر می‌کنم بتواند به ما در دیدارهای آینده کمک بیشتری کند.

رضایی با تاکید بر حساسیت بازی ایران و لبنان عنوان کرد: اگر برای تساوی در این دیدار به میدان برویم مطمئنا شکست می‌خوریم، باید برای کسب پیروزی مقابل کره جنوبی حاضر شویم، اگر همین عملکرد را داشته باشیم و سرعت تیمی را بالا ببریم، می‌توانیم کره را شکست دهیم.

منتظری: هنوز برای قضاوت زود است


مدافع تیم ملی فوتبال ایران معتقد است هنوز نمی‌توان تکلیف صعود ایران به جام جهانی را یکسره دانست.


 پژمان منتظری پس از پیروزی قاطع تیم ملی ایران برابر لبنان در جمع خبرنگاران گفت: نمی‌توان به راحتی درباره تیم ملی قضاوت کرد. همه قضاوت‌ها باید پس از بازی با کره انجام شود. ما در آن دیدار نیاز به امتیاز داریم و پس از آن بازی است که می‌توان ارزیابی کلی از تیم ملی داشت.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی را چقدر آماده می‌بیند، اظهار کرد: در دو بازی نتیجه نگرفتیم و باعث ناامیدی مردم شدیم اما در دو بازی اخیر شش امتیاز گرفتیم و به کورس رقابت‌ها بازگشتیم. مطمئن باشید ایران آماده است و تلاش می‌کنیم از کره هم امتیاز بگیریم.

نکونام: کار سختی در کره‌جنوبی داریم


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برای صعود به جام‌جهانی باید بازی قابل قبولی مقابل کره‌جنوبی ارائه داد و صعود ایران به جام جهانی دوباره مثل چهار سال قبل به بازی آخر کشیده شده است.


 جواد نکونام بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی برابر لبنان و دو گلی که به ثمر رساند، در جمع خبرنگاران گفت:‌ خدا را شکر دل مردم را شاد کردیم. هفته آینده بازی سختی برابر کره داریم و مثل چهار سال قبل سرنوشت صعود به بازی آخر کشیده شده و باز هم باید صعودمان را از کره‌جنوبی بگیریم. امیدوارم با دعای خیر مردم نتیجه ایده‌آلی کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره انتخابات پیش رو گفت: من فوتبالیستم این چه سوالی است که می‌پرسید؟

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که امشب با نتیجه خوب زمین را ترک کردیم. واقعا نیاز به برد پرگل داشتیم و از مردم و شما رسانه‌ها تشکر می‌کنم که از قبل از بازی با قطر تا امروز از ما حمایت کردید. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و ما جشن بزرگی بعد از صعود بگیریم. شما سهم بزرگی در بردهای تیم ملی داشتید و ما به تنهایی نمی‌توانستیم به آن برسیم. گام سختی پیش رو داریم اما تیم ما نشان داده که لیاقت و شایستگی‌اش را دارد و می‌خواهیم جشن‌ صعودمان را در کره جنوبی بگیریم.

قوچان‌نژاد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم


بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌توانستیم مقابل لبنان با گل‌های بیشتری به برتری دست یابیم.


 رضا قوچان‌نژاد پس از پیروزی 4 بر صفر تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل لبنان، عنوان کرد: ما می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مقابل لبنان به برتری دست یابیم. در نیمه اول شانس‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم و می‌توانستیم 5-6 گل بزنیم اما به هر حال 4 بر صفر هم نتیجه خوبی است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در نیمه اول 2 گل زدیم و موقعیت‌های زیادی هم از دست دادیم و متأسفانه توپ ها به گل تبدیل نشد. نیمه دوم خوب شروع کردیم و توانستیم در پایان با نتیجه 4 بر صفر به برتری دست یابیم که خیلی خوب بود.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه آیا می‌توانیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی شویم، گفت: همه چیز بستگی به خودمان دارد اگر همچون 2 دیدار گذشته مقابل کره جنوبی هم بجنگیم حتماً شانس خواهیم داشت. ما چیزی کمتر از آنها نداریم.

شجاعی:همدلی نقطه‌برتری ما در دو بازی اخیر بود


بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: نقطه قوت ما در دوبازی اخیر همدلی تمام افراد بود.


 مسعود شجاعی پس از پیروزی 4 بر صفر تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل لبنان، درباره صعود تیم ملی به جام جهانی عنوان کرد: مطمئناً می‌خواهیم چنین کاری را انجام دهیم. قصد نداریم خاطره تلخ 2010 تکرار شود و امیدوارم در کره جنوبی کار را تمام کنیم و به جام جهانی راه یابیم.

به گزارش فارس، وی درباره اینکه در دو بازی گذشته نقطه برتری ما چه بود تأکید کرد: از همه مهمتر همدلی بازیکنان و کادر فنی بود. ما می‌خواستیم که در این دیدارها به برتری دست یابیم. این یکی از نکات مثبتی بود که در دو بازی اخیر وجود داشت. بازیکنان هم توانایی خود را به کار گرفتند و نکات کارلوس‌کی‌روش را در زمین پیاده کردند.

مهاجم تیم ملی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: مثل همیشه هواداران به ما کمک کردند امیدوارم که در روز پایانی آنها را خوشحال کنیم و باعث خوشحالی همه ایرانی‌ها باشیم و به خوبی کار را تمام کنیم.

شجاعی در مورد اینکه با یک تساوی هم شانس صعود به جام جهانی داریم، تصریح کرد: ما با این فکر به میدان مقابل کره نخواهیم رفت. برای برد به میدان می‌رویم زیرا کره جنوبی هم به دنبال برد است. آنها نمی‌توانند به راحتی ما را شکست دهند. ما هم امیدوار هستیم.


خلعتبری: پیروزی شیرینی به دست آوردیم


بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل لبنان یک پیروزی شیرین به دست آوردیم.


 محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی 4 بر صفر تیم ‌ملی فوتبال ایران مقابل لبنان عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود، ما شایسته کسب سه امتیاز بودیم و جواب زحمات خود را گرفتیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: از تمام تماشاگران هم تشکر ویژه‌ای دارم، رسانه‌ها به خوبی از ما حمایت کردند و توانستیم به یک برد شیرین دست یابیم. امیدوارم که مقابل کره جنوبی نتیجه مطلوب را کسب کنیم و به جام جهانی راه یابیم.

خلعتبری درباره خوشحالی خودش پس از به ثمر رساندن گل گفت: خوشحالی خاصی نبود، خوشحال بودم که توانستم گلی به ثمر برسانم و  تیم ملی یک برد شیرین را مقابل لبنان کسب کرد. امیدوارم در بازی آینده هم نتیجه لازم را به دست آوریم.

تیموریان: به این برد احتیاج داشتیم


بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما به برد مقابل لبنان نیاز داشتیم.


 آندرانیک تیموریان پس از پیروزی 4 بر صفر تیم‌ ملی فوتبال ایران مقابل لبنان عنوان کرد: اول از رسانه‌ها و مردم تشکر می‌کنم که از تیم ملی و بازیکنان خود حمایت کردند و توانستیم پیروزی خوبی به دست آوریم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: ما به این برد احتیاج داشتیم و پله دوم را رد کردیم و امیدوارم مقابل کره جنوبی بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و راهی جام جهانی شویم.

بازیکن تیم ملی تصریح کرد: با اتفاقات و نتایجی که امروز رقم خورد شرایط گروه پیچیده شد و ما می‌توانیم شانس حضور در جام جهانی را داشته باشیم.

وی در مورد فصل آینده‌اش گفت: فعلا به سؤال‌های ملی جواب می‌دهم و درباره سایر موارد صحبت نمی‌کنم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...