دانلود MASM32 v10.0 - نرم افزار اسمبلر

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سوپرایز بزرگ arst برای شما عزیزان برنامه نویس :

دانلود میکرو اسمبلر برای شما عزیزان گذاشتم لذا از همه ی شما عزیزان گرانقدر که همیشه یار و یاور سایت بزرگ arst بودید این هدیه هر چند کوچک را از من بپذیرید.

لذا خاطر نشان میکنم که این نرم افزار میکرو اسمبلر دارای نسخه 32 بیتی ویندوز 7 میباشد. پیدا کردن نسخه 32 بیتی میکرو اسمبلر هر چند سخت بود ولی به خاطر شما عزیزان توانستم این نرم افزار 32 بیتی را برای تان پیدا نمایم.

ارادتمند شما عزیزان مدیر سایت بزرگ arst :مهندس امیررضا صفایی تبار

نرم افزار اسمبلر یکی از نرم افزار های تخصصی رشته های مهندسی کامپیوتر است که برای برنامه نویسی به زبان ماشین مورد استفاده قرار می گیرد. برای نوشتن برنامه به زبان اسمبلی به یک برنامه احتیاج دارید که می توانید از masm ،tasm ،Emulator8086 و ... استفاده کنید.
نرم افزار MASM32 یک محیط توسه یافته کاری برای برنامه نویسانی است که علاقمند به یادگیری و یا نوشتن مایکروسافت اسمبلر 32بیتی(MASM) می باشند. نصب این نرم افزار یک فرایند خودکار است که ساختار درختی دایرکتوری صحیح را بر روی درایو محلی که توسط خود شما انتخاب شده است، نصب می کند. توجه داشته باشید که این نرم افزار قابل نصب بر روی یک درایو شبکه نمی باشد. کتابخانه ی زمان اجرای همراه این نرم افزار به طور کامل در اسمبلر نوشته می شود و همچنین طیف وسیعی از ماکروها را برای بهبود بخشیدن سطح بالای Emulation و توسعه سریع تر، به همراه دارد. این نرم افزار کتابخانه های IMPORT را برای توابع API ویندوز، درون خود ایجاد می کند. و همچنین ملزوماتی را ایجاد می کند که خود دارای فایل هایی برای طیف وسیعی از توابع API می باشند.

ویرایشگر پیش فرضی در MASM32 گذاشته شده است که به طور کامل از scratch در MASM کدگذاری شده است و کوچکتر، سریع تر و قوی تر از سایر ویرایشگرها می باشد. دارای دو موتور اسکریپت نویسی جداگانه است و نیز کاملاً جدید است.

دانلود در ادامه مطلب

 

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...